تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024

سرخط خبرها

بازدید نظارتی فرماندار شهرستان جلفا از جایگاه های عرضه سوخت  فرمانده جدید سپاه ناحیه «هوراند» معرفی شد تنها درمانگاه شبانه روزی جلفا، نیازمند ساماندهی است امید نیاسی بعنوان دستیار فرماندار در امر مردمی سازی دولت در شهرستان مرند منصوب شد. دستور تهیه آش قروت قیله؛ غذای سنتی آذربایجان شرقی محمد بامدادی به‌عنوان سرپرست فرمانداری جلفا منصوب شد پایان مسابقات مینی فوتبال جام روستای قراجه فیض اله برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند برگزار شد گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز اجرای پروژه تفکیک زباله شهرداری مرند در سال ۱۴۰۳ نقدی کارشناسی بر ساخت و سازهای مرتفع غیرمجاز در مرند بازار گرم “اوشقون” در شهر مرند شروع مردمی سازی دولت در شهرستان جلفا با شرکت های تعاونی ارتش شعار “ارتش فدای ملت” را عینیت بخشید. ترویج دروغگویی با عنوانی لاکچری توسط برخی مداحان در مرند آب ۳۸ روستای شهرستان مرند امسال پایدار می‌شود قاچاقچی موتورسیکلت در مرند ۲ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال جریمه شد کشف انواع غذای قاچاق حیوانات خانگی در مرند کمک ۳۵ میلیارد تومانی مردم تبریز در جشن گلریزان

افزایش گردشگر در ارس نشانگر امنیت حاکم بر منطقه است

  • کد خبر : 1046
  • 28 تیر 1401 - 18:29
افزایش گردشگر در ارس نشانگر امنیت حاکم بر منطقه است

افزایش گردشگر در ارس نشانگر امنیت حاکم بر منطقه است رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در دیدار با فرماندهی مرزبانی آذربایجان‌شرقی گفت: افزایش گردشگران ارس نشانگر امنیت حاکم بر منطقه است. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مجید کیانی رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس […]

افزایش گردشگر در ارس نشانگر امنیت حاکم بر منطقه است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در دیدار با فرماندهی مرزبانی آذربایجان‌شرقی گفت: افزایش گردشگران ارس نشانگر امنیت حاکم بر منطقه است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مجید کیانی رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس صبح سه‌شنبه در دیدار با فرمانده مرزبانی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه توسعه‌ی ارس منوط به امنیت مرزهاست، اظهار داشت: افزایش گردشگر در منطقه آزاد ارس نشانگر امنیت حاکم بر منطقه است و باید از ظرفیت رود ارس برای جذب مسافران نهایت بهره را برد.

وی نگاه بخشی را آفت توسعه خواند و تصریح کرد: منطقه آزاد شرکت خصوصی نبوده و نهاد دولتی است. باید میان نهادها تعامل برقرار شود و زمان زیر مجموعه‌های نظام صرف اصطکاک فی‌مابین نگردد. ما استاندار و نماینده محترم ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی را به‌مانند فرماندهانی می‌دانیم که نقش اساسی در ایجاد تعامل بین نهادها دارند و این مسایل را با درایت به حداقل رسانده‌اند.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با اشاره به کاهش منابع درآمدی منطقه آزاد ارس در مرور زمان‌، افزایش درآمد از طریق اصلاح ساختار گمرک، جذب گردشگر و دریافت حق عوارض ترانزیتی از خزانه را جزو اولویت‌های کاری‌اش خواند و گفت: طبق قانون منابع حاصل از فروش زمین‌ها باید صرف تامین زیرساخت‌ها شود و از سویی دیگر این زمین‌ها نیز رو به‌اتمام است و ما مکلف به ایجاد درآمدهای پایداریم.

وی حمایت از سایر نهادها را برای کمک به توسعه‌ی ارس ضروری دانست و عنوان کرد: با افزایش درآمدها کمک به سایر نهادها و سازمان‌ها در راستای ایفای خدمات بهتر به شهروندان ممکن خواهد شد.

در این دیدار سردار محمد احمدی فرماندهی مرزبانی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه خط‌کشی میان مرزبانی و منطقه آزاد ارس نیست، خاطرنشان کرد: مرزبانی مخالف برنامه‌های اقتصادی و توسعه‌محور نیست و خود را موظف به کمک به پیشرفت منطقه می‌داند.

بررسی مسایل فی‌مابین و گره‌گشایی از آنان جزو محورهای این دیدار بود که راهکارهایی نسبت به رفع مشکلات پیش‌بینی شد.

لینک کوتاه : http://mishoonline.ir/?p=1046
  • نویسنده : علی ابراهیمی
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.