تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024

سرخط خبرها

بازدید نظارتی فرماندار شهرستان جلفا از جایگاه های عرضه سوخت  فرمانده جدید سپاه ناحیه «هوراند» معرفی شد تنها درمانگاه شبانه روزی جلفا، نیازمند ساماندهی است امید نیاسی بعنوان دستیار فرماندار در امر مردمی سازی دولت در شهرستان مرند منصوب شد. دستور تهیه آش قروت قیله؛ غذای سنتی آذربایجان شرقی محمد بامدادی به‌عنوان سرپرست فرمانداری جلفا منصوب شد پایان مسابقات مینی فوتبال جام روستای قراجه فیض اله برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند برگزار شد گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز اجرای پروژه تفکیک زباله شهرداری مرند در سال ۱۴۰۳ نقدی کارشناسی بر ساخت و سازهای مرتفع غیرمجاز در مرند بازار گرم “اوشقون” در شهر مرند شروع مردمی سازی دولت در شهرستان جلفا با شرکت های تعاونی ارتش شعار “ارتش فدای ملت” را عینیت بخشید. ترویج دروغگویی با عنوانی لاکچری توسط برخی مداحان در مرند آب ۳۸ روستای شهرستان مرند امسال پایدار می‌شود قاچاقچی موتورسیکلت در مرند ۲ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال جریمه شد کشف انواع غذای قاچاق حیوانات خانگی در مرند کمک ۳۵ میلیارد تومانی مردم تبریز در جشن گلریزان

با عاملان قطع درختان برخورد کنیم

  • کد خبر : 588
  • 17 اسفند 1400 - 4:21
با عاملان قطع درختان برخورد کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در مجموعه تفریحی گردشگری عون‌بن‌علی، با تبریک سالروز ولادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار اظهار کرد: امیدوارم همه ما در هر منطقه‌ای که زندگی می‌کنیم یک درخت بکاریم و با متخلفان و کسانی که درختان […]

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در مجموعه تفریحی گردشگری عون‌بن‌علی، با تبریک سالروز ولادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار اظهار کرد: امیدوارم همه ما در هر منطقه‌ای که زندگی می‌کنیم یک درخت بکاریم و با متخلفان و کسانی که درختان را قطع می‌کنند، برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه در اسلام به درختکاری خیلی سفارش شده است، گفت: پیامبر (ص) می‌فرمایند هر مسلمانی بذری یا درختی بکارد و از میوه این بذر و درخت، یک انسان و پرنده‌ای استفاده کند، برایش صدقه حساب می‌شود.

حجت الاسلام آل هاشم اظهار کرد: همان طور که به کاشت درخت اهمیت می‌دهیم، باید سازمان‌های ذیربط مانع قطع درختان بشوند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز یادآور شد: زندگی سالم در سایه محیط زیست سالم میسر است و امیدوارم همه ما بتوانیم برای شادابی محیط زیست قدم‌های مثبتی برداریم.

حجت الاسلام آل هاشم از سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرداری تبریز که به امر درختکاری اهمیت می‌دهند، قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، امام جمعه تبریز، رئیس سازمان جهادکشاورزی و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری تبریز و فرماندار تبریز در مجموعه عون‌بن‌علی تبریز اقدام به غرس نهال کردند.

کاشت نمادین نهال توسط مسولان استانی و شهری همه‌ساله جزو برنامه‌های روز درختکاری و هفته منابع طبیعی است که امسال نیز این سنت حسنه با حضور امام جمعه تبریز به انجام رسید.

لینک کوتاه : http://mishoonline.ir/?p=588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.