تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024

سرخط خبرها

بازدید نظارتی فرماندار شهرستان جلفا از جایگاه های عرضه سوخت  فرمانده جدید سپاه ناحیه «هوراند» معرفی شد تنها درمانگاه شبانه روزی جلفا، نیازمند ساماندهی است امید نیاسی بعنوان دستیار فرماندار در امر مردمی سازی دولت در شهرستان مرند منصوب شد. دستور تهیه آش قروت قیله؛ غذای سنتی آذربایجان شرقی محمد بامدادی به‌عنوان سرپرست فرمانداری جلفا منصوب شد پایان مسابقات مینی فوتبال جام روستای قراجه فیض اله برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند برگزار شد گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز اجرای پروژه تفکیک زباله شهرداری مرند در سال ۱۴۰۳ نقدی کارشناسی بر ساخت و سازهای مرتفع غیرمجاز در مرند بازار گرم “اوشقون” در شهر مرند شروع مردمی سازی دولت در شهرستان جلفا با شرکت های تعاونی ارتش شعار “ارتش فدای ملت” را عینیت بخشید. ترویج دروغگویی با عنوانی لاکچری توسط برخی مداحان در مرند آب ۳۸ روستای شهرستان مرند امسال پایدار می‌شود قاچاقچی موتورسیکلت در مرند ۲ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال جریمه شد کشف انواع غذای قاچاق حیوانات خانگی در مرند کمک ۳۵ میلیارد تومانی مردم تبریز در جشن گلریزان

با حکم استاندار؛

محمد بامدادی به‌عنوان سرپرست فرمانداری جلفا منصوب شد

  • کد خبر : 2637
  • 20 اردیبهشت 1403 - 19:54
محمد بامدادی به‌عنوان سرپرست فرمانداری جلفا منصوب شد
طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، محمد بامدادی به سمت سرپرستی فرمانداری جلفا منصوب و طی مراسمی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میشو آنلاین، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی  عصر پنج شنبه در این مراسم گفت: منطقه آزاد ارس و جلفا دومین مقصد گردشگری استان بعد از تبریز است که باید از این ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه این منطقه استفاده کرد.

تراب محمدی اظهار داشت: باید برای نسل جوان تبیین کنیم که این انقلاب به راحتی به دست نیامده و اگر امروز در امنیت کامل زندگی می‌کنیم در سایه انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: امروز ایران کشوری است که از هیچ کس دستور نمی‌گیرد و خود الهام‌بخش ملت‌های آزاده دنیاست که این عزت و سرافرازی به برکت خون شهدای انقلاب به دست آمده است.

وی گفت: تداوم مسیر انقلاب اسلامی و پای‌بندی نسل جوان به آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب، در گرو تبیین دستاوردهای کشور در چهار دهه گذشته است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین به ظرفیت‌های شهرستان جلفا برای توسعه اشاره کرد و افزود: جلفا یکی از شهرهای مهم و ترانزیتی کشور محسوب می‌شود و با صنایعی که در منطقه آزاد ارس شکل گرفته، به یک قطب تجاری و صنعتی تبدیل شده است.

در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات اسمعیل عطاپور در مدت دو سال تصدی سمت فرمانداری جلفا، محمد بامدادی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

بامدادی از نیروهای باسابقه وزارت کشور است که در سوابق کاری خود مسئولیت‌هایی چون معاون مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، کارشناس حراست، دفتر بازرسی، اداره کل پدافند غیرعامل و روابط عمومی استانداری و سوابق علمی و پژوهشی را دارد.

لینک کوتاه : http://mishoonline.ir/?p=2637

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.